۷۰ نفر از بانوان بسیجی جهادگر بابل تاکنون ۱۲ هزار ماسک تولید و بین مراکز درمانی ، مردم و ادارات توزیع کردند.

این کارگاه تولید ماسک در دو شیفت در شهرستان بابل،  با همکاری سپاه بابل ، بسیج دانشجویی ، بسیج خواهران و همچنین دانشکده فنی و حرفه ای الزهرا مشغول به فعالیت می باشد.

فرماندار بابل روز دوشنبه در حاشیه بازدید از این کارگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امروز همه ما باید قدرشناس خیرین و مردم بابل باشیم که حرکت خیرخواهانه آنان بسیار اثر بخش و به موقع بوده است.

قربانعلی ولیزاده بورا افزود: حرکت خودجوش مردمی برای شکست کرونا پشتوانه محکمی برای سربازان خط مقدم این جبهه پرستاران و کادر پزشکی است.

وی گفت: در حال حاضر فشار زیادی برروی کادر درمانی در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل وارد می شود که این حرکت های مردم توان مضاعف در آنان ایجاد می کند.

وی افزود: همچنان که بابلی ها در انجام کارهای خیرخواهانه برگ زرینی دیگر بر افتخارات خود افزودند انتظار ما این است تا همه شهروندان به پویش من هم در خانه می مانم کمک کنند تا زنجیره انتقال این ویروس در جامعه پاره شود.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه  علوم پزشکی بابل، تاکنون تست ۲۵۰ بیمار کرونایی در این شهرستان مثبت اعلام شد و هم اکنون ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری می باشند.

همچنین در این مدت بیش از یک هزار بیمار مشکوک به این بیماری در چهار بیمارستان ایت آلله روحانی، شهید یحیی نژاد، شهید بهشتی و مرحوم میناگر که مختص مادران باردار مشکوک به کرونا می باشد، بستری شده بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.