عباس حقیقی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور در راستای برطرف کردن نیازهای کادر درمانی و نیازمندان، کارگاه‌های تولیدی ماسک زیر نظر فنی و حرفه‌ای گناوه و مرکز بهداشت شروع به فعالیت کردند.

وی اظهارکرد: هر کارگاه تولیدی روزانه بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ ماسک تولید و به صورت رایگان در اختیار مرکز بهداشت گناوه قرار می‌دهند تا بعد از استریل شدن در اختیار بیمارستان‌های این شهرستان و افراد نیازمند قرار گیرد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گناوه گفت: هزینه تولید این ماسک‌ها را مرکز فنی و حرفه‌ای استان بوشهر و خیران متقبل شده‌اند و به صورت رایگان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: افرادی که در این کارگاه‌ها فعالیت می‌کنند بانوانی هستند که به صورت خودجوش و بدون هیچگونه چشمداشتی بصورت رایگان روزانه بین چهار تا پنج ساعت کار می‌کنند.

حقیقی گفت: افرادی که می‌توانند در تولید ماسک رایگان در این شهرستان کمک کنند می‌توانند با مراجعه به این مرکز در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

شهرستان گناوه با ۱۰۳ هزارنفر جمعیت  در شمال استان بوشهر قرار دارد و یکی از شهرستان های فعال جنوب کشور در تولید ماسک و دیگر اقلام بهداشتی در مقابله با بیماری کروناست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.