حبیب‌الله خجسته‌پور روز جمعه در گفت‌ و گو با ایرنا، اظهارداشت: نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان سمنان به دلیل همراهی و مشارکت عمومی به خوبی محقق شده است.

وی تصریح کرد: با تمهیدات صورت گرفته در استان سمنان مصرف سوخت ۶۶ درصد و تردد در محورها ۷۰ درصد در روز طبیعت نسبت به روز قبل از آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش داشت.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان سمنان ادامه داد: هماهنگی و هم افزایی موثر بین دستگاه‌های مرتبط  این استان در اجرای این طرح وجود دارد.

وی با اشاره به پابرجا بودن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین، بیان کرد: امید می‌رود مردم استان سمنان همچون روزهای گذشته در اجرای این طرح همراهی لازم را داشته باشند.

خجسته‌پور با بیان اینکه اکنون در مرحله مدیریت مقابله با کرونا به سر می‌بریم، خاطرنشان کرد: مراحل بعدی در مقابله با این ویروس مهار و کنترل شیوع است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان سمنان با اشاره به لزوم توجه اقشار مختلف به کنترل مراودات بین فردی و اجتماعی، یادآور شد: محقق شدن مهار و کنترل همه‌گیری ویروس کرونا در استان با همکاری و مشارکت عموم امکان‌پذیر است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.