رییس امور اداری شیلات هرمزگان عصر دوشنبه گفت: با توجه به شیوع ویروس خطرناک کرونا، مردم به جای مراجعه حضوری برای انجام و پیگیری کارهای اداری به آدرس اینترنتی www.hpf.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۹- ۳۳۳۳۲۵۷۷ تماس بگیرند.

نادر شهرزاد افزود: همزمان با فراگیری گسترده بیماری کووید۱۹ در کشور  و استان و بر اساس دستورالعمل‌های مراقبتی برای مبارزه با این بیماری خطرناک، رعایت اصول بهداشتی در شیلات هرمزگان تداوم می‌یابد.

وی بیان کرد: ضدعفونی کردن ساختمان‌های اداری و محوطه‌های پیرامونی ساختمان، کنترل سلامت کارمندان، توزیع چندین نوبت اقلام بهداشتی از قبیل ژل ضدعفونی و ماسک از جمله اقدامات انجام شده برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا است.

رییس امور اداری شیلات هرمزگان اظهار داشت: همچنین توزیع بروشور آگاه‌سازی از نحوه پیشگیری و شیوع بیماری کرونا، اطلاع‌رسانی در بستر فضای مجازی، ممانعت از ورود کارکنانی که در ایام تعطیلات به سفر رفته‌اند با تایید سلامت از مراکز بهداشتی و رعایت اصول بهداشتی، شیفت‌بندی کارکنان در اداره‌کل و تداوم خدمات‌رسان را بخشی از این اقدامات عنوان کرد.

شهرزاد خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز و همزمان با آغاز بیماری کرونا در استان ضمن ضدعفونی مستمر محوطه بنادر صیادی، از ورود هر گونه مسافر و گردشگر برای بازدید و تفریح جلوگیری شد و این روند تا از بین رفتن این ویروس خطرناک ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۷۱هزار و ۶۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴۴۷۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.