مدیر ویژه آموزش وپرورش میناب گفت: نخستین واحد تولیدی ماسک بهداشتی با ظرفیت تولید روزانه ۵۰۰ ماسک با تاییدیه شبکه بهداشت در هنرستان کاووش این شهرستان راه اندازی شده است.
 سعیده کریمی روز شنبه در بازدید از این واحد تولیدی افزود: در طرح تولید ماسک پارچه ای هنرستان های کاووش، هنرستان آینده سازان نخل ابراهیمی و هنرستان نوآوران هشتبندی میناب مشارکت دارند. 
وی بیان داشت: بیش از ۵۰ نفر هنرآموز و هنرجو و عوامل اجرایی با ۱۴ دستگاه چرخ خیاطی به طور ویژه در این طرح خیرخواهانه و بر اساس مسوولیت اجتماعی خود شرکت دارند. 
مدیر ویژه آموزش وپرورش میناب اظهارداشت: کارگاه تولیدی ماسک بوسیله آموزش وپرورش و مرکز بهداشت شهرستان به صورت جداگانه ضدعفونی و با رعایت نکات ایمن بهداشتی کار انجام می‌شود. 
کریمی گفت: این ماسک‌ها قابل شست وشو و استفاده دوباره است.
وی ابرازداشت: در صورتی که همکاران فرهنگی تمایل به خدمت در این مراکز را دارند می توانند به روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان میناب مراجعه کنند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
طبق آمارها تا روز ۲۳ اسفندماه ، ۸۳ نفر در استان هرمزگان مبتلا به ویروس کرونا شدند اند.
 با ثبت ۴ مورد جدید کرونا مثبت در استان هرمزگان شمار مبتلایان به کرونا در این استان به ۸۳ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.