سرهنگ پاسدار داریوش جلالی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: استان سمنان ظرفیت تولید ماسک از نوع (N۹۵) را دارد و سپاه استان پیگیر راه‌اندازی واحد تولیدی این نوع ماسک در استان است.
وی ادامه داد: تسریع در روند اداری و کاهش کاغذبازی‌های اداری موجب تسریع در راه‌اندازی خط تولید این نوع ماسک در استان سمنان می‌شود.
وی بیان کرد: ۱۵ کارگاه تولید ماسک در زمان حاضر توسط سپاه برای تولید ماسک راه‌اندازی شده که روزانه به طور میانگین ظرفیت تولید دست کم ۲‌هزار ماسک را دارد.
جانشین فرماندهی سپاه قائم (عج) استان سمنان در امور اقشار بسیج گفت: مقدمات کار برای تولید ماسک (N۹۵) در استان فراهم شده و با صدور مجوز ، تولید این نوع ماسک شروع می‌شود.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز چهارشنبه اعلام کرد که از ظهر دیروز ۹۵۸ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۹ هزار نفر رسید، این تعداد در استان سمنان با ۶۳ نفر مبتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۸۴ نفر افزایش یافت.
طبق آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت که دوشنبه هفته جاری منتشر شد، استان سمنان در نسبت مبتلایان به کل جمعیت، پس از استان قم در رتبه دوم قرار دارد.
شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.