سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: ۳۲ هزار دستکش، ۳۷ هزار ماسک، ۲۲ هزار لیتر محلول های ضدعفونی کننده و ۱۰ هزار بسته ژله های ضدعفونی کننده در همدان کشف و در این راستا ۲۰ نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان ضرورت همت و عزم همگانی برای شکست بیماری کرونا از تلاش مردم این استان به خاطر رعایت اصول و نکات بهداشتی در راستای پیشگیری از این بیماری قدردانی کرد.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت: تجهیزات و امکانات بهداشتی لازم به منظور رعایت موارد بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا در مکان هایی که بین پلیس و مردم ارتباطی وجود دارد توزیع شده است.

وی افزود: برای مقابله با ویروس کرونا همکاری های بسیار خوبی در ستاد هماهنگی، پیشگیری و مقابله با کرونا صورت گرفته و پلیس استان با تمام توان آماده همکاری با این ستاد برای انجام ماموریت های مربوط به مقابله با بیماری کرونا است.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در راستای مقابله با شیوع این بیماری پلیس استان اقدام به سرکشی و نظارت بر قلیان سراها، خانه مسافرها و سوییت ها، کنترل ورودی های استان و مقابله با محتکران و گران فروشان کرده است.

سردار کامرانی صالح با اشاره به کنترل و تب سنجی افراد در ورودی های استان گفت: ورودی ها به صورت مستمر کنترل و افرادی که مشکوک به بیماری کرونا باشند به قرنطینه منتقل می‌شوند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۲ هزار و ۹۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

کیانوش جهانپور درخصوص جدیدترین آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۹۵۸ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۹ هزار نفر افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۵۴ مورد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.