مصطفی آزادبخت روز چهارشنبه در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی کرونا بیان کرد: آمار تولید و توزیع ماسک به صورت شاف مشخص شود تا با نظارت قوی بر فرایند تولید از رسیدن ماسک به دست مردم اطمینان حاصل کرد. 

وی اضافه کرد: باید یک عملیات روانی در زمینه برخورد با محتکران کالاهای سلامت محور ایجاد شود تا افراد متخلف و سودجو احساس امنیت نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: ۲ داورخانه که اقدام به عرضه ماسک و دیگر اقلام با قیمتی بیش از نرخ مصوب کرده بودند در ملایر شناسایی و با آنها برخورد شد.

آزادبخت اظهار داشت: وضعیت همدان در زمینه کنترل ویروس کرونا خوب و رو به بهبود است و وضعیت مناسبی نسبت به استان‌های مجاور داریم.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه با تولید محتوای مناسب، ارائه مطالب آموزشی و تزریق امید به جامعه می توانند کمک حال بخش سلامت استان باشند.

وی بیان کرد: اتخاذ تدابیر کارشناسی شده در زمان مناسب از افزایش سرایت ویروس کرونا در استان جلوگیری کرد.

آزادبخت اضافه کرد: از ماه‌ها قبل و با وجود ثبت نشدن هیچگونه علائم مثبت ناشی از ویروس کرونا در همدان، اقدامات پیشگیرانه آغاز شد و حتی سومین استانی بودیم که نسبت به تعطیلی مدارس اقدام کرد.

طبق آخرین گزارش ارائه شده از سوی  رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۲ هزار و ۹۲۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۹۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۵۵۲ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.