سردار بهمن ریحانی روز شنبه در نشست هم اندیشی برای مقابله با کرونا با حضور اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: برای حفظ سلامت مردم، تمام نهادها باید به تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی توجه ویژه داشته باشند.

او گفت: خدمات انجام شده برای کنترل بیماری توسط دانشگاه علوم پزشکی و به ویژه پزشکان و پرستاران بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

سردار ریحانی با بیان اینکه فرصت خدمت برای مسوولان یک نعمت است که به مردم منطقه خدمت کنند، گفت: در این شرایط خاص کشور، مدیران با تفکر بسیجی و به صورت جهادی و شبانه روزی عمل کنند تا بتوانیم با همدلی و همکاری این بیماری مقابله نماییم.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد مثبت بیماری بیماری کرونا در استان تا عصر دیروز (پنجشنبه) ۲ نفر است و حدود ۱۰ تا ۱۵ مورد مشکوک نیز به به منظور مشخص شدن بیماری در اختیار وزارت بهداشت قرار دارد.

بر اساس اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تعداد مبتلایان قطعی به کرونا">ویروس کرونا در کشور تاکنون ۵۹۳ نفر هستند که ۱۲۳ نفر ترخیص شده و بهبود یافته و ۴۳ نفر فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.