به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح در برنامه صبح عالی مرکز سیمای همدان با اشاره به لزوم عزم همگانی برای شکست بیماری کرونا از تلاش مردم استان به خاطر رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری از این بیماری قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به رعایت اصول بهداشتی در قسمت‌های مختلف پلیس استان که با مردم در ارتباط مستقیم هستند، گفت: تجهیزات و امکانات بهداشتی لازم به منظور رعایت موارد بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا بین آنها توزیع شده است.

سردار کامرانی صالح در ادامه گفت: برای مقابله با این بیماری همکاری‌های بسیار خوبی با ستاد مقابله با کرونا صورت گرفته و پلیس استان همدان با تمام توان آماده همکاری با این ستاد برای انجام مأموریت‌های مربوط به مقابله با بیماری کرونا است.

وی افزود: در راستای مقابله با شیوع این بیماری پلیس استان اقدام به سرکشی و نظارت بر قلیان سراها، منزل و سوئیت‌ها، کنترل ورودی‌های استان و مقابله با محتکران و گران فروشان کرده است.

وی با اشاره به کشف بیش از ۱۰۱ هزار اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده احتکاری در یک ماهه اخیر در استان همدان گفت: این اقلام شامل ۳۲ هزار دستکش، ۳۷ هزار ماسک، ۲۲ هزار لیتر محلول‌های ضد عفونی کننده و ۱۰ هزار ژله ضد عفونی کننده بوده است که در این راستا ۲۰ نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به کنترل و تب سنجی افراد در ورودی‌های استان همدان گفت: ورودی‌ها به صورت مستمر کنترل و افرادی که مشکوک به بیماری کرونا باشند به قرنطینه منتقل می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.