به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه شنبه در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی هرمزگان اظهار داشت: این اعتبار در قالب تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در حوزه های گردشگری، صنعت و معدن، شرکت های دانش بنیان، عمران شهری و دیگر حوزه ها هزینه می شود.
وی افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با تخصیص اعتبار به این حوزه ها، ایجاد 29 هزار شغل در هرمزگان هدف گذاری شده است.
استاندار هرمزگان در بخش دیگری از صحبت های خود بر لزوم تسهیل و کاهش زمان صدور مجوز و پاسخ استعلام های سرمایه گذاری در استان تأکید کرد.
همتی با اشاره به مشوق های در نظر گرفته شده برای سرمایه ‌گذاری به ویژه در مناطق شرق هرمزگان و جزایر این استان گفت: برای سرمایه گذاری در شرق استان دولت حمایت های ویژه ای از جمله کاهش 50 درصدی نرخ سود تسهیلات و همچنین پرداخت هزینه بیمه را برای سرمایه گذاران انجام می دهد.
وی خاطرنشان کرد: برای سرمایه گذاری در جزایری همچون هرمز، لارک و ابوموسی در هرمزگان نیز مشوق های خاصی را در نظر داریم و از محل کمک ‌های فنی و اعتباری استان، سرمایه‌گذاران را حمایت خواهیم کرد.
استاندار هرمزگان با اشاره به نقش مهم بخش خصوصی در جهت توسعه اقتصادی، گفت: اعتقاد داریم با کمک بخش خصوصی و فراهم کردن بستر برای فعالیت مناسب این بخش شاهد رونق خوبی در حوزه ایجاد اشتغال و تولید در استان خواهیم بود.
همتی ادامه داد: امسال سال مقابله با تحریم های همه جانبه دشمنان است و باید همه مدیران دستگاه ‌های اجرایی در این سال در راستای تسهیل و روان سازی امور در اداره ها اقدام های گسترده‌ای انجام دهند تا سالی پر از جهش و پیشرفت را در حوزه‌ های مختلف داشته باشیم.
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه افراد مختلف حق دارند انتقاد به جا و منصفانه از عملکرد دستگاه‌ها داشته باشند، اظهار داشت: در عین حال حق پاسخگویی نیز برای مدیران دستگاه ‌ها وجود دارد و در نهایت قضاوت با مردم خواهد بود.
همتی خاطرنشان کرد: اداره کل روابط عمومی استانداری و همچنین اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان باید نظارت دقیقی بر دستگاه ها در زمینه پاسخگویی به افکار عمومی داشته باشند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.