به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بزرگ هرمزگان اظهار داشت: مجموعه دولت در هرمزگان با تمام توان و به معنای واقعی در کنار تولید کنندگان است و اجازه نخواهیم داد که بخش خصوصی، تولیدی و کارآفرینان در بوروکراسی اداری دچار سردرگمی و معطلی شوند.
وی با بیان این که رفع موانع تولید از جمله راهکارهای موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: اولویت نخست کشور در کنار تامین امنیت، تحقق اقتصاد مقاومتی است و حمایت از تولیدکنندگان، سرمایه ‌گذاران و کارآفرینان در این راستا در هرمزگان انجام می‌ شود.
همتی تاکید کرد: برای تسریع در صدور مجوزهای سرمایه‌ گذاری، مرکز خدمات سرمایه‌ گذاری در استان تجهیز و فعال می‌ شود که در این مرکز نمایندگان دستگاه‌ های اجرایی مستقر و دستگاه ‌ها موظف هستند طی دو هفته مجوزهای سرمایه ‌گذاری را صادر کنند.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: فضای جدیدی از کمک و حمایت از واحدهای تولیدی در هرمزگان ایجاد شده و بنده بخش عمده وقت خود را صرف کمک به رونق تولید و اشتغال خواهم کرد.
وی اضافه کرد: کارگروه رفع موانع تولید استان باید به صورت هفتگی تشکیل و مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان در آن بررسی و رفع شود.
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.