عابد حقدادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 75 عنوان از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ورزشی و بقیه فرهنگی است.
وی ادامه داد: 30 عنوان از برنامه های ورزشی جام رمضان استان مرکزی ویژه بانوان و 45 عنوان درحوزه مردان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار کرد: برپایی محافل انس با قرآن، حضور ورزشکاران در آیین جمع خوانی و تفسیر قرآن کریم، حضور ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس نیز از مهمترین برنامه های فرهنگی این اداره کل در ماه مبارک رمضان است.
وی ادامه داد: بیش از 10 هزار ورزشکار در قالب 500 تیم ورزشی در مسابقات جام رمضان استان مرکزی حضور دارند.
حقدادی با بیان اینکه مسابقات ورزشی جام رمضان بعد از اذان مغرب و عشاء و ضیافت افطار برگزار می شود، افزود: این مسابقات تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و به تیم ها و نفرات برتر این دوره از رقابت ها جوایز ارزنده ای اهدا می شود.
وی اظهار کرد: ورزشکارانی که به طور اصولی در ماه مبارک رمضان به فعالیت ورزشی بپردازند و از تغذیه مناسب استفاده کنند، دچار مشکلات گوارشی و قند خون نمی شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: ورزش قبل از افطار بهترین زمان برای سوزاندن چربی است، زیرا بدنی که بیش از16 ساعت مواد غذایی به آن نرسیده، آمادگی از دست دادن چربی های زائد را دارد و ورزشکارانی که به دنبال کاهش وزن هستند می توانند در زمان افطار با چای شیرین و پنیر و مقداری خرما و یک غذای سبک روزه خود را افطار کنند.
بیش 78هزار ورزشکار در استان مرکزی به صورت سازماندهی شده زیر نظر 47 هیات ورزشی فعالیت می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.