به گزارش ایرنا، کامیار کیمیایی روز دوشنبه در حاشیه مجمع انتخابی رئیس هیات تنیس استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا، افزود: تیم تنیس جمهوری اسلامی ایران در جام دیویس در 2 سال گذشته در گروه دوم آسیا قرار دارد که حفظ و ارتقای این جایگاه اولین برنامه فدراسیون تنیس کشور محسوب می شود.
وی بیان کرد: قصد ماندن در گروه دوم را نداریم اما، جهش از گروه دوم به گروه اول نیازمند تمرینات گسترده ای است که فدراسیون تنیس این روند را آغاز کرده و در مسابقات سال آینده نیم نگاهی به گروه یک آسیا در جام دیویس خواهیم داشت.
دبیر فدراسیون تنیس اظهار کرد: این فدراسیون در حال حاضر به موضوع سرمایه‌گذاری در حوزه سنین جوانان و نوجوانان توجه ویژه‌ای نشان داده و این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی افزود: همکاری با وزارت آموزش و پرورش نیز یکی از برنامه های استعدادیابی فدراسیون تنیس است که در بسیاری از استان های کشور نیز این فرآیند آغاز شده و انتظار می رود هیالت تنیس استان مرکزی نیز این مهم را سرلوحه امور خود قرار دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این آیین گفت: هیات تنیس استان مرکزی به واسطه اینکه در سه سال گذشته با سرپرستی اداره می شد فاصله زیادی با دیگر هیات های ورزشی استان دارد که باید در اسرع وقت این عقب افتادگی ها جبران شود.
عابد حقدادی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با تمام ظرفیت خود از ورزش تنیس حمایت می کند چرا که این رشته ورزشی از رشته های مورد علاقه برای ورزشکاران مرد و زن است و امکان مدال آوری بسیاری نیز دارد.
در این آیین علی قیصری با کسب 13 رای از 14 رای مجمع برای چهار سال به عنوان رئیس هیات تنیس استان مرکزی معرفی شد.
600 ورزشکار به صورت سازماندهی شده در استان مرکزی زیر نظر هیات تنیس این استان فعالیت می کنند.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.