کامران جوادی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: خدمات و امکانات زیرساختی رفاهی در بوستان های شهر جانمایی شده وپارک های واقع سید جمال الدین و سپاه، بوستان ولیعصر، پارک و مجتمع کوثر در میدان سرداران، بوستان های میدان فلسطین و میدان امام حسین (ع) در این شهرستان علاوه بر فضاسازی بصری در حوزه اسکان موقت نیز آماده سازی شده است.
وی اظهار کرد: در این مکان ها تمامی خدمات رفاهی از جمله امکانات سرویس بهداشتی، نمازخانه و آب گرم فراهم شده است و با حضور نیروی انتظامی در این مناطق امنیت مسافران نیز تامین خواهد شد.
شهردار ساوه خاطرنشان کرد: بسته های فرهنگی، نقشه و راهنمای گردشگری و هدایای تشویقی نوروزی نیز برای مسافران تهیه شده است.
جوادی افزود: علاوه بر کاشت 300 هزار شاخه گل بهاری، سفره های هفت سین نیز در چندین نقطه از شهر با اشکال متنوع و گوناگون پهن می شود.
وی تصریح کرد: اجرای برنامه های فرهنگی در شهر به منظور ایجاد روحیه نشاط و جلب رضایت مسافران نیز در دستور کار قرار دارد تا مسافران نوروزی، ساوه را با خاطره ای خوش ترک کنند.
پارسال 800 نفر از مسجد جامع و 26 هزار نفر از مراکز تفریحی تاریخی ساوه بازدید کردند و ستاد اسکان آموزش و پرورش نیز پذیرای 16 هزار و 500 میهمان نوروزی بود.
6 باب خانه استیجاری و 170 تخت اقامتی هتل، مهمانسرا و مهمانپذیر در شهرستان ساوه برای اسکان میهمانان نوروزی تجهیز شده است.
در تعطیلات نوروزی گذشته، 6 هزار و 300 نفر در پارک ها، 700 نفر در اماکن اقامت موقت شهرداری، 15 هزار و 500 نفر در سالن های ورزشی، خوابگاه و مهمانسراهای منتخب در ساوه اسکان داده شدند.
ساوه با بیش از 290 هزار نفر دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی است.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.