به گزارش ایرنا، پایانه مسافربری نسیم شمال ( شهیدباکری) با اعتبار 10میلیارد ریال با هدف کاهش بار ترافیکی میدان 22 بهمن یکی از طرح های به بهره برداری رسیده شهرداری قزوین بود.
ماشین آلات جدید سازمان عمران شهرداری با 12 میلیارد و 560 میلیون ریال، زیر گذر تقاطع غیرهمسطح قدس با هفت میلیارد ریال، نماد میدان امیرکبیر در منطقه پونک با سه میلیارد ریال و سفره هفت سین در میدان مینودر با اعتبار 350 میلیون ریال از دیگر طرح هایی بودند که با حضور استاندار قزوین و مسئولان محلی مورد بهره برداری قرار گرفتند.
همچنین در مراسمی نمادین، 10دستگاه اتوبوس جدید شهرداری قزوین با 100 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در این مراسم با تبریک روز شهردار گفت: احداث پایانه نسیم شمال قزوین یکی از اقدامات مهم و ارزشمند برای ساماندهی سفرهای شمال و شمال غرب کشور در قزوین بوده است.
وهاب میزانی افزود: با احداث این پایانه، امکانات و زیرساخت های مناسبی برای مسافران و رانندگانی که قصد مسافرت به شمال و شمال غرب کشور را دارند، فراهم شده است.
وی اظهار کرد: به منظور ارتقای رفاه حال شهروندان قزوینی، 10دستگاه اتوبوس درون شهری با اعتبار 100میلیارد ریال خریداری شده است که این مهم نیز از خدمات مهم شهرداری قزوین در سال جاری بوده است.
وی یادآور شد: این اتوبوس ها دارای تجهیزات و امکانات ویژه ای نسبت به خودروهای قدیمی تر هستند و همچنین قابلیت بهره برداری اسان برای معلولان و جانبازان را دارند.
شهر قزوین دارای نزدیک به 400 هزار نفر جمعیت با 3 منطقه شهری است.
7389*3013
خبرنگار : نسرین رحیمی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.