به گزارش ایرنا ، قنبر رستمی روز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خلخال افزود: با توجه به برقراری تردد در مسیر راه تازه احداث شده خلخال به فیروزآباد و اتصال خلخال از طریق این مسیر به راه اردبیل به سرچم انتظار می رود میزان گردشگران در سال آینده به تعداد قابل توجهی افزایش یابد.
فرماندار خلخال هم در این جلسه گفت: تمهیدات لازم برای استقبال شایسته از مسافران و میهمانان نوروزی آماده شده و زمینه برای پذیرایی از گردشگران این شهرستان از هر لحاظ فراهم شده است.
فریدون بابایی افزود: با هدف استقبال شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی و به همت کمیته های 10 گانه ستاد تسهیل سفر مقدمات لازم برای استقبال شایسته از گردشگران در مناطق نمونه گردشگری و روستاهای هدف گردشگری فراهم شده و مسوولان با شعار 'نوروز متفاوت' در انتظار ورود اولین گروه از گردشگران به این منطقه هستند.
او گفت: هر گونه عملیات حفاری از سوی دستگاه های اجرایی و شرکت های حفار این شهرستان تا پایان تعطیلات نوروزی ممنوع بوده و علاوه بر این شهرداری خلخال و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملزم به لکه گیری سطح ناهموار خیابان ها ، معابر عمومی شهر و نیز راه های ارتباطی بین شهری قبل از تعطیلات نوروزی و سفرهای گردشگران هستند.
وی از برگزاری جشنواره استقبال از بهار در چهارشنبه آخر سال در پارک ارم شهر خلخال خبرداد و افزود: در این برنامه شاد که به همت شهرداری و دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد برنامه های شاد و متنوعی از جمله موسیقی سنتی زنده اجرا و مسوولان و مردم به استقبال بهار خواهند رفت.
فرماندار خلخال همچنین به تامین میوه شب عید اشاره کرد و گفت: 100 تن سیب و پرتقال از سوی جهاد کشاورزی خریداری و در روزهای پایانی سال با هدف تنظیم قیمت میوه در بین مردم شهرستان توزیع خواهد شد.
شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
تفرجگاه اندبیل ، چشمه های ازناو و میرعادل ، آبشار ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.