به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنج شنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: استان مرکزی شرایط خاص خود را دارد به طوری که با ۶ استان همجوار است و سر ریز استان‌های دیگر به این استان آسیب وارد می‌کند.

وی ادامه داد: مشکل شرکت آذر آب جدی است و باید تدابیر لازم برای رفع مشکلات آن انجام پذیرد، مشکل هپکو نیز هنوز کامل حل نشده است. نزدیک به ۷۸ درصد واگذاری‌های این شرکت‌ها غیر موفق بوده و اهلیت و سلامت رعایت نشده است و نگران این موضوع هستیم.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: اگر نسبت به رفع مشکل این شرکت‌ها تدبیر لازم صورت نپذیرد به مثابه بیماری کرونا بدون درمان و علاج می‌شود. ما نگران واگن سازی نیز هستیم.

وی افزود: اگر مشکل این واگذاری‌ها حل نشود، ریشه بسیاری از این مسائل به ناامنی‌ها، آسیب‌های اجتماعی و غیر اجتماعی می‌انجامد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا شرایط استان مرکزی از نظر درمان این بیماری به طور نسبی از کشور بهتر بوده به طوری که آمار فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا طی روزهای اخیر کاهش یافته است.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه مجاهدت، خدمت و عدالت است. در این ماه در راستای طرح مواسات و کمک مومنانه تهیه یکصد هزار بسته معیشتی برای آسیب دیدگان کرونا در استان مرکزی پیش بینی شده بود که اکنون به ۱۲۰ هزار بسته رسیده است.

وی با بیان اینکه اینترانت و اینترنت ملی کار بزرگی است، گفت: از دستگاه قضا و سازمان‌های مربوطه درخواست می‌شود که برای ایجاد این شبکه در سطح ملی تلاش کنند تا وابستگی به شبکه‌های اینترنتی آمریکایی کاهش پیدا کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.