به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز پنجشنبه در رزمایش کمک‌های مومنانه استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و در راستای طرح جمع‌آوری کمک‌های مومنانه توزیع یکصد هزار بسته حمایتی بین اقشار آسیب پذیر استان مرکزی هدف گذاری شده است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی با سرانه هر بسته به مبلغ سیصد هزار تومان تهیه شده و ۱۴ هزار بسته نیز توسط ائمه جماعات و خیرین جمع آوری شده و امیدواریم این کار خیر با تمام قدرت ادامه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: به منظور بهره مندی اقشار آسیب پذیر از این بسته‌های حمایتی باید شناسایی دقیق این افراد توسط روحانیت، بسیج، مساجد شهر و روستا با حفظ کرامت صورت پذیرد.

آیت الله دری نجف آبادی مشارکت و همراهی مردم استان در راستای اجرای برنامه‌های هدفمند قرارگاه پدافند زیستی استان را مهم برشمرد و اظهار کرد: این همراهی و مشارکت در نوع خود ستودنی است.

وی در ادامه به همکاری خیران و اقدامات جهادی دستگاه‌های مختلف اجرایی، ارتش، سپاه و… در کاهش شمار مبتلایان به ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: استان در این راستا از کارنامه قابل قبولی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه هنوز دارو و واکسن برای درمان قطعی ویروس کرونا ارائه نشده است، بیان کرد: برای مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم لازم است و باید اقدامات پیشگیرانه هوشمند از سوی مسئولان تدوین شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.