«بهروز اکرمی» روز چهارشنبه در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی افزود: رعایت موارد بهداشتی از سوی صنوف کم‌خطر دستور است و با کسانی که تکالیف توصیه‌ شده را رعایت نکنند برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و اتاق اصناف موظف هستند اصنافی را که از ۲۳ فروردین آغاز به‌کار کرده‌اند با دقت و حساسیت رصد کنند  با متخلفان برخورد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: برخی از شهروندان چون مدت طولانی در منزل مانده‌اند با بازگشایی برخی صنوف  حضور غیرضروری در خیابان‌ها دارند که این مهم نگران کننده است.

اکرمی افزود: ویروس کرونا همچنان وجود دارد و وضعیت این بیماری تثبیت نشده است و مردم باید در منزل بمانند و از حضور غیرضروری در سطح شهر اجتناب کنند و در صورت نیاز نیز رعایت کامل نکات بهداشتی ضروری است.

وی در ادامه اظهار داشت: معتادان متجاهر استان بعد از جمع‌آوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی ۱۵ روز در قرنطینه می‌مانند تا شهر از حضور این افراد که ناقل کرونا هستند در امان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز در این نشست گفت: مردم نیک‌اندیش و خیر استان در آستانه ماه مبارک رمضان در کمک به افراد نیازمند همراهی داشته باشند.

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» افزود: سفره اکرام ماه ضیافت خدا در استان گسترده می‌شود تا همگان بتوانند براساس توان مالی به نیازمندان در شرایط سخت اقتصادی کمک کنند.

وی اظهار داشت: شرایط جامعه به‌گونه‌ای است که همه باید تغییر رفتار در برابر ویروس کرونا داشته باشند و با رعایت نکات بهداشتی به فعالیت اجتماعی و اقتصادی ادامه دهند.

۵۷ هزار صنف مختلف زیر نظر ۱۷۳ اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.