به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه در راستای اهدای یکصد هزار بسته معیشتی به مردم آسیب دیده استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب در رزمایش همدلی و احسان از عید نیمه شعبان تا عید فطر فرصت گران بهایی برای خدمت، احسان، نیکوکاری، تحکیم اخوت، برابری، برادری، انسانیت و نوع دوستی را فراهم می‌سازد.

وی ادامه داد: کمک به افراد آسیب دیده و محرومان استان با حفظ کرامت و کمک به توانمندی آن‌ها صورت پذیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی در پاسخ به ندای رهبری در طرح مومنانه لبیک گفته و بیش از یکصد هزار بسته معیشتی برای اصناف و افراد آسیب دیده در نظر گرفته است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: از دستگاه‌های اجرایی، خیرین، مردم انتظار می‌رود هریک به سهم خود در این امر خیرخواهانه مشارکت کنند.

وی افزود: مردم مناطق روستایی و حاشیه‌ای مردم شریف و آبرومندی هستند که حتی تاکنون بسته معیشتی را دریافت نکردند. نباید اینطور باشد که خلائی پر شود و عده‌ای که از نهادهای حمایتی کمکی را دریافت می‌کنند بار دیگر این بسته‌ها به آن‌ها تعلق بگیرد.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: در راستای شناسایی افراد آسیب دیده بانک اطلاعاتی قوی بر اساس تعداد افراد خانوار، شغل، درآمد و… با همکاری بسیج، سپاه و هیأت امنای مساجد صورت پذیرد.

وی عنوان کرد: تهیه یکصد هزار بسته معیشتی به افراد آسیب دیده استان یک هدیه در ماه مبارک رمضان است و گدا پروری نیست و حفظ کرامت و حرمت آن‌ها در این حوزه بسیار واجب است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: توزیع یکصد هزار بسته معیشتی باید به طور حکیمانه و به تدریج در استان انجام پذیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.