«رضا مرادی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال زراعی جاری (اول مهرماه سال ۹۸) تاکنون ۳۲۹ و هفت دهم میلیمتر بارندگی در این استان به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: بررسی‌ها حاکی از تداوم ناپایداری‌های همرفتی در روز (یکشنبه) و با شدت کمتر فردا (دوشنبه) در برخی از نقاط نیمه شمالی استان مرکزی است که منجر به رشد ابر و در برخی از نقاط رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ و احتمال وزش باد شدید موقتی می‌شود.

مسوول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: افزایش پایداری هوا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه وجود دارد و دمای هوا در روزهای آینده تا پایان هفته روند افزایشی دارد.

مرادی اظهار داشت: مجموع بارندگی ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی در اراک به سه دهم میلیمتر، تفرش هفت و هفت دهم میلیمتر، خمین چهار و ۲ دهم میلیمتر، محلات هفت و نیم میلیمتر، شازند ۶ و ۲ دهم میلیمتر، خنداب ۲ دهم میلیمتر، دلیجان هفت و هشت دهم میلیمتر، غرق آباد هفت دهم میلیمتر، فرمهین یک و یک دهم میلیمتر و نراق سه و ۹ دهم میلیمتر رسیده است.

مسوول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی اضافه کرد: ساوه با بیشینه دمای ۲۲ و ۶ دهم درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و کمیجان با پنج درجه سانتگیراد بالای صفر سردترین شهر این استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

۳۲۹ و هفت دهم میلیمتر بارندگی در سال زراعی جاری (اول مهرماه سال ۹۸) تاکنون در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.