«عبدالله گیتی منش» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: روزانه بیش از 450 هزار متر مکعب سوخت CNG از 62 جایگاه ویژه در استان مرکزی توزیع می شود که حدود 30 درصد از سوخت حمل و نقل سبک استان محسوب می شود.
وی ادامه داد: بیش از یک میلیون 700 هزار لیتر بنزین و 2 میلیون 300 هزار لیتر گازوئیل روزانه از طریق 90 جایگاه ویژه در نقاط مختلف شهری وروستایی استان مرکزی توزیع می شود.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی اظهار داشت: 700 دستگاه نفتکش سنگین در قالب 6 شرکت پیمانکاری عملیات سوخت رسانی به جایگاه های این استان را انجام می دهند.
گیتی منش بیان کرد: استفاده از سوخت پاک CNG در خودروها از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های دولت برای کاهش مصرف بنزین و کنترل آلودگی هوا است که بهره ‌مندی از این نعمت خدادادی با وجود مزیت‌ها و فوایدی که دارد نیازمند بررسی‌های دوره‌ای تجهیزات گازسوز به ‌ویژه جایگاه های عرضه سوخت سی ان جی است.
وی اظهار داشت: نرخ کرایه نفتکش های این شرکت سال گذشته 20 درصد اضافه شده است و مشکلی در خصوص توزیع سوخت استان وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی گفت: ایجاد فضای سبز و استفاده از روش های نوین آبیاری، وجود نمازخانه و سرویس بهداشتی، رضایتمندی مردم در ارایه خدمات، جلوگیری از هدر رفت سوخت، بهسازی و زیبا سازی محیط جایگاه مهمترین شاخص های وزارت نفت در ارزیابی جایگاه های سوخت است.
گیتی منش بیان کرد: تمامی جایگاه های درون شهری و هفت جایگاه سوخت بین راهی در نقاط مختلف این استان از نمازخانه و سرویس بهداشتی بهره مند هستند و عملیات بازرسی بر نظافت و کیفیت ارایه خدمات نیز به طور مستمر از جایگاه های سوخت انجام می شود.
وی افزود: هفت مجتمع خدماتی نیز در جاده های استان مرکزی توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان ساخته شده که انواع خدمات رفاهی و خدماتی در این مراکز ارایه می شود.
90 جایگاه سوخت و 62 جایگاه CNG در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش، 795 روستای دارای دهیاری و یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.