«عبدالله گیتی منش» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بیش از یک میلیون و 600 هزار لیتر بنزین و 2 میلیون 400 هزار لیتر گازوئیل روزانه در استان مرکزی توزیع می شود.
وی ادامه داد: توزیع سوخت مورد نیاز این استان به وسیله 700 دستگاه نفتکش بومی که زیر نظر پنج پیمانکار حمل و نقل فعالیت می کنند، انجام می شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی اظهار داشت: نرخ کرایه نفتکش های این شرکت در سال جاری 20 درصد اضافه شده است و مشکلی در خصوص توزیع سوخت استان وجود ندارد.
گیتی منش بیان کرد: 90 جایگاه سوخت در نقاط مختلف این استان دایر است که 55 جایگاه در ارزیابی خردادماه امسال با رعایت شاخص های کلیدی وزارت نفت مشمول درجه ممتاز خدمات هستند.
وی گفت: ایجاد فضای سبز و استفاده از روش های نوین آبیاری، وجود نمازخانه و سرویس بهداشتی، رضایتمندی مردم در ارایه خدمات، جلوگیری از هدر رفت سوخت و نظافت، بهسازی و زیبا سازی محیط جایگاه مهمترین شاخص های وزارت نفت در ارزیابی جایگاه های سوخت است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی ادامه داد: تمامی جایگاه های درون شهری و هفت جایگاه سوخت بین راهی در نقاط مختلف این استان از نمازخانه و سرویس بهداشتی بهره مند هستند و عملیات بازرسی بر نظافت و کیفیت ارایه خدمات نیز به طور مستمر از جایگاه های سوخت انجام می شود.
90 جایگاه سوخت در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش، 795 روستای دارای دهیاری و یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.