حجت شعبانپور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مصرف روزانه بنزین در گیلان به طور معمول سه میلیون و 200 هزار لیتر است که در مقاطعی همچون عید نوروز و تعطیلات، به اوج مصرف تا سه میلیون و 600 هزار لیتر می رسد.
وی ادامه داد: اما میزان مصرف بنزین در استان طی شب گذشته، به چهار میلیون لیتر رسید که این میزان مصرف در استان بی سابقه بوده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با تصریح اینکه هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت سوخت یا وجود مشکل در حمل و نقل و نیز کمبود آن وجود ندارد، به مردم توصیه کرد روال عادی سوخت گیری را داشته باشند و از انجام غیرضروری آن بپرهیزند.
به گفته شعبانپور، اگر جایگاه سوختی هم با کمبود بنزین مواجه شود، بلافاصله برخوردار از سوخت خواهد شد چراکه ظرفیت خط لوله ای که بنزین از آن برداشت می شود، پر است.
علی اصغر عباسی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان نیز به ایرنا گفت که هیچ برنامه ای برای تغییر در وضعیت سوخت اعم از افزایش قیمت یا سهمیه بندی به این شرکت اعلام نشده و در استان نیز مشکلی در تامین سوخت وجود ندارد.
وی تاکید کرد: مردم روال عادی سوخت رسانی را ادامه دهند چراکه مراجعه غیرضروری به جایگاه های سوخت، علاوه بر کند تر کردن روند سوخت گیری، موجب فروش کاذب ، ازدحام و بدنبال آن صف های طولانی و در نهایت نگرانی برای تمامی شهروندان می شود.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.