عبدالله گیتی منش روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جایگاه ها در ارزیابی خردادماه امسال با رعایت شاخص های کلیدی وزارت نفت مشمول درجه ممتاز خدمات شدند.
وی ادامه داد: ایجاد فضای سبز و استفاده از روش های نوین آبیاری، وجود نمازخانه و سرویس بهداشتی، رضایتمندی مردم در ارائه خدمات، جلوگیری از هدر رفت سوخت و نظافت، بهسازی و زیبا سازی محیط جایگاه مهمترین شاخص های وزارت نفت در ارزیابی جایگاه های سوخت است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی اظهار کرد: در مجموع همه جایگاه های سوخت این استان در بهار امسال در فرآیندها و شاخص های اصلی رشد 2 درصدی داشتند.
گیتی منش با بیان اینکه جایگاه های سوخت در سه سطح ممتاز، سطح یک و سطح 2 درجه بندی می شود، اظهار داشت: جایگاه هایی که درجه ممتاز دریافت کنند از کارمزد و خدمات بیشتری نسبت به سطوح دیگر بهره مند می شوند.
وی افزود: عملیات ارزیابی و درجه بندی جایگاه های سوخت سالانه 2 نوبت از سوی واحدهای بازرگانی سامانه هوشمند نواحی ایمنی و خدمات مهندسی با مسئولیت معاونت بازرگانی منطقه انجام می شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی اضافه کرد: تمامی جایگاه های درون شهری و هفت جایگاه سوخت بین راهی در نقاط مختلف استان مرکزی از نمازخانه و سرویس بهداشتی برخوردار هستند و عملیات بازرسی بر نظافت و کیفیت ارائه خدمات نیز به طور مستمر از جایگاه های سوخت انجام می شود.
روزانه حدود 2 میلیون 600 هزار لیتر گازوئیل و یک میلیون 700 هزار لیتر بنزین در جایگاه های سوخت استان مرکزی عرضه می شود.
90 جایگاه سوخت در نقاط مختلف شهری و بین راهی در استان مرکزی خدمات ارائه می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.