سید لطف الله مسعودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توسعه جایگاه های عرضه سوخت پس از انقلاب در استان مشهود است بطوریکه در حال حاضر 32 پمپ بنزین و 28 جایگاه عرضه «سی ان جی» در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
وی با اشاره به تغییر سبد سوختی افزود: در حال حاضر نزدیک به 60 جایگاه عرضه سوخت در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد موجود است.
مسعودی بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی سوخت رسانی به مناطق سردسیری و گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب از سمت استان های فارس و خوزستان انجام می شد.
وی عنوان کرد: توزیع سوخت در استان قبل از انقلاب متولی خاصی نداشت و به دلیل نبود شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در کهگیلویه و بویراحمد این کار به سختی انجام می شد.
مسعودی تصریح کرد: قبل از انقلاب سه جایگاه عرضه سوخت در شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران وجود داشت و این مراکز در دهه پنجاه با استفاده از حلب و از طریق چارپایان سوخت را منتقل می کردند.
وی گفت: در حال حاضر سوخت رسانی به نقاط مختلف استان بوسیله نفت کش های استاندارد بین المللی انجام می شود که قبل از انقلاب این کار بطور کامل زیر نظر استان های خوزستان و فارس انجام می شد.
مسعودی اظهار داشت: در اوایل دهه 60 استاندار و مسئولان محلی با مشاهده مشکلات موجود، به خاطر سوخت رسانی مطلوب تر و با کیفیت تر، ضرورت وجود شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در استان را لازم دانستند و با انجام مکاتبات با وزارت نفت این شرکت در کهگیلویه و بویراحمد به صورت مستقل تاسیس شد.
9928/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.