«عبدالله گیتی منش» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: سوخت CNG از طریق 62 جایگاه ویژه در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می شود.
وی ادامه داد: استفاده از سوخت پاک CNG در خودروها از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های دولت برای کاهش مصرف بنزین و کنترل آلودگی هوا است که بهره ‌مندی از این نعمت خدادادی با وجود مزیت‌ها و فوایدی که دارد نیازمند بررسی‌های دوره‌ای تجهیزات گازسوز به ‌ویژه جایگاه های عرضه سوخت سی ان جی است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی گفت: چهار میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی از قبیل نفت کوره، نفت سفید، نفت گاز و بنزین امسال از طریق 90 جایگاه سوخت در این استان توزیع شد.
گیتی منش مصرف روزانه سوخت این استان را چهار میلیون لیتر عنوان کرد و گفت: بیش از یک میلیون و 600 هزار لیتر بنزین و 2 میلیون و 400 هزار لیتر گازوئیل روزانه در استان مرکزی توزیع می شود.
وی ادامه داد: توزیع سوخت مورد نیاز این استان به وسیله 700 دستگاه نفتکش بومی که زیر نظر پنج پیمانکار حمل و نقل فعالیت می کنند، انجام می شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی اظهار داشت: نرخ کرایه نفتکش های این شرکت در سال جاری 20 درصد اضافه شده است و مشکلی در خصوص توزیع سوخت استان وجود ندارد.
گیتی منش گفت: ایجاد فضای سبز و استفاده از روش های نوین آبیاری، وجود نمازخانه و سرویس بهداشتی، رضایتمندی مردم در ارایه خدمات، جلوگیری از هدر رفت سوخت، بهسازی و زیبا سازی محیط جایگاه مهمترین شاخص های وزارت نفت در ارزیابی جایگاه های سوخت است.
وی بیان کرد: تمامی جایگاه های درون شهری و هفت جایگاه سوخت بین راهی در نقاط مختلف این استان از نمازخانه و سرویس بهداشتی بهره مند هستند و عملیات بازرسی بر نظافت و کیفیت ارایه خدمات نیز به طور مستمر از جایگاه های سوخت انجام می شود.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی افزود: هفت مجتمع خدماتی نیز در جاده های استان مرکزی توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان ساخته شده که انواع خدمات رفاهی و خدماتی در این مراکز ارائه می شود.
90 جایگاه سوخت و 62 جایگاه CNG در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش، 795 روستای دارای دهیاری و یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.