«جعفر اصغری» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این محموله وارداتی با هدف تنظیم بازار رمضان خریداری و در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می شود.
وی ادامه داد: گوشت منجمد مخلوط با قیمت 315 هزار ریال، ران و مغز ران با قیمت 325 هزار ریال و سردست و گردن نیز با قیمت 310 هزار ریال در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می شود.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی و در خصوص توزیع شکر در استان نیز بیان کرد: در مرحله نخست یکهزار و 908 تن و در مرحله دوم یکهزار و 808 تن شکر در رمضان امسال با قیمت 30 هزار ریال از کارخانه خریداری و به قیمت 34 هزار ریال بین مصرف کنندگان توزیع می شود.
اصغری اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار رمضان همچنین توزیع 537 تن برنج هندی 1121 دانه بلند نیز با نرخ مصوب هر کیلوگرم 74 هزار ریال در استان کلید خورده است.
وی افزود: 95 تن مرغ منجمد نیز با قیمت 100 هزار ریال برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان خریداری شده و با قیمت 105 هزار ریال در استان توزیع می شود.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی یادآوری کرد: تمامی مراحل خرید، واردات به استان، توزیع بین فروشندگان و مصرف کنندگان با نظارت کامل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان انجام می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد و یا دستگاه های توزیع کننده، بازرسان متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی می کنند.
کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از 100 فروشگاه در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می شود.
استان مرکزی یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت، 12 شهرستان و 33 شهر دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.