«جعفر اصغری» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سومین محموله برنج خارجی استان مرکزی 400 تن و در 2 نوع تایلندی و هومالی است.
وی ادامه داد: بیش از 165 تن از 400 تن برنج خارجی استان مرکزی در اراک و مابقی نیز در دیگر شهرستان های این استان توزیع می شود.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: برنج های نوع تایلندی به قیمت 44 هزار ریال و برنج نوع هومالی با قیمت 57 هزار ریال به فروش می رسد.
اصغری بیان کرد: سهمیه برنج خارجی شهرستان اراک در 26 فروشگاه و اتحادیه بزرگ و سهمیه شهرستان ها نیز در تعاونی های روستایی، فرهنگیان و کارکنان دولت توزیع می شود.
وی ادامه داد: پیش از این نیز 400 تن برنج تایلندی و هومالی در 2 مرحله با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار کالای اساسی کشور در استان مرکزی توزیع شده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: 200 تن شکر نیز از کارخانه تولید شکر فیروزکوه خریداری شده که با قیمت 34 هزار ریال بین مصرف کنندگان توزیع می شود.
اصغری تاکید کرد: تمامی مراحل خرید، واردات به استان، توزیع بین فروشندگان و مصرف کنندگان با نظارت کامل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان انجام می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد و یا دستگاه های توزیع کننده، بازرسان متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی می کنند.
کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از 90 فروشگاه در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می شود.
استان مرکزی یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت، 12 شهرستان و 33 شهر دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.