«محمد رضا سلیمانی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: 72 تن و 600 کیلوگرم برنج، 30 تن شکر، 27 تن گوشت منجمد و سه تن گوشت گرم امسال با نرخ مصوب بین مصرف کنندگان توزیع شده است.
وی بیان کرد: با توجه به اختلاف قیمت چشمگیر برخی کالاهای اساسی به منظور تنظیم بازار و ایجاد تعادل در قیمت ها برنج ، شکر و گوشت قرمز بین مردم با نرخ مصوب توزیع شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خمین گفت: برنج تایلندی با قیمت مصوب هر کیلوگرم 44 و 57 هزار ریال، گوشت قرمز منجمد برزیلی با قیمت هر کیلوگرم 295 هزار ریال، شکر با قیمت هر کیلوگرم 30 تا 35 هزار ریال و گوشت گرم به قیمت 360 تا 380 هزار ریال از طریق فروشگاه ها و واحدهای صنفی شهرستان توزیع شده است.
سلیمانی بیان کرد: این اقلام اساسی ارزان تر از قیمت بازار توزیع می شوند و به منظور عدالت در بین مردم به هر خانوار فقط یک بسته گوشت قرمز منجمد و 10 کیلوگرم برنج تحویل شده است.
وی تاکید کرد: با توجه به استقبال مردم، توزیع اقلام اساسی مورد نیاز چند مرحله در بازار انجام شد که انتظار می رود این طرح تا پایان سال جاری ادامه داشته باشد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خمین گفت: بازرسان این اداره بر نحوه توزیع اقلام اساسی سبد مصرفی خانوارها نظارت و بازرسی منظم و دوره ای از واحدهای صنفی عرضه کننده دارند.
سلیمانی افزود: توزیع اقلام به نرخ دولتی یکی از برنامه های مهم دولت برای کنترل قیمت کالاهای اساسی است.
شهرستان خمین با 105 هزار نفر جمعیت دارای 6 هزار واحد صنفی است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.