«جعفر اصغری» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این محموله برنج وارداتی در 2 نوع تایلندی و هومالی در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می شود.
وی ادامه داد: بیش از 45 درصد برنج خارجی استان مرکزی در اراک و بقیه در دیگر شهرستان های این استان توزیع می شود.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: برنج های نوع تایلندی به قیمت 44 هزار ریال و برنج نوع هومالی با قیمت 57 هزار ریال به فروش می رسد.
اصغری بیان کرد: برای افزایش رفاه شهروندان اتحادیه صنف خوار و بارفروشان استان مرکزی 50 واحد صنفی معتمد را در نقاط مختلف شهرهای استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده اند و علاوه بر فروشگاه و تعاونی های بزرگ اصناف نیز بتوانند در توزیع برنج مشارکت داشته باشند.
وی ادامه داد: از ابتدای آبان ماه امسال تا کنون سه هزار و 700 تن برنج تایلندی و هومالی در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع شده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تاکید کرد: تمامی مراحل خرید، واردات به استان، توزیع بین فروشندگان و مصرف کنندگان با نظارت کامل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان انجام می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد و یا دستگاه های توزیع کننده، بازرسان متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی می کنند.
کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از 90 فروشگاه در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می شود.
استان مرکزی یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت، 12 شهرستان و 33 شهر دارد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.