«علی زارع» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 11 تن و 39 کیلو گرم از این اقلام پروتئینی عرضه شده گوشت گرم گوسفندی بوده است که گوشت ران به قیمت 370 هزار ریال و سردست 350 هزار ریال توزیع شده و 9 هزار و 900 کیلوگرم گوشت گرم گوساله وارداتی نیز به قیمت هر کیلوگرم375هزار ریال عرضه شده است.
وی با یادآوری اینکه استان مرکزی اولین استان در عرضه گوشت با ارایه شماره کد ملی است، اظهارداشت: این اقلام پروتئینی با هدف تنظیم بازار از طریق 25 واحد صنفی در کلانشهر اراک توزیع شده است.
سرپرست بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان مرکزی گفت: 21 تن گوشت منجمد گوساله وارداتی برزیلی نیز در این مدت وارد شبکه توزیع اراک شده که هر گیلوگرم سردست با قیمت 215 هزار ریال و ران با نرخ 295 هزار ریال با کارت ملی در واحد فروشگاهی و اصناف اراک تحویل متقاضیان شده است.
زارع افزود: توزیع کالای اساسی با ارایه کارت ملی از سو استفاده افراد دلال جلوگیری و به تنظیم بازار کمک کرد.
سرپرست بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان مرکزی گفت: 333 تن و 277 کیلوگرم مرغ گرم داخلی نیز به نرخ های هر گیلو گرم 80تا 100 هزار ریال یک ماه اخیر با هدف تنظیم قیمت بازار در اراک عرضه شده است.
وی اظهار داشت: بازرسی از واحدهای صنفی استان به همراه گشت مشترک تعزیرات و مرکز بهداشت با هدف جلوگیری از اجحاف به خریداران و عرضه محصولات بهداشتی از جمله برنامه های اتاق اصناف استان مرکزی به صورت مستمر انجام می شود.
سرپرست بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان مرکزی با یادآوری اینکه، توزیع گوشت گرم گوسفندی با نظارت کامل به دست مصرف کننده می رسد، گفت: جهاد کشاورزی استان و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بر امر توزیع نظارت دارند.
57 هزار صنف مختلف زیر نظر 173 اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.