به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه یکشنبه در سی و یکمین نشست کارگروه تنظیم بازار استان هرمزگان اظهار داشت: جهاد کشاورزی به همراه اداره کل شیلات برنامه مدونی را در سریع ترین زمان ممکن برای مدیریت بازار ماهی استان تا رسیدن قیمت این محصول به نقطه تعادلی ارائه کنند.
وی تصریح کرد: در صورت عرضه مناسب ماهی در بازار استان و کاهش قیمت این محصول شاهد فشار کمتری بر بازار گوشت خواهیم بود.
حیدری با تاکید بر نظارت بیشتر بر بازار هرمزگان به ویژه بازار گوشت و ماهی، گفت: دستگاه های اجرایی متولی حوزه تنظیم بازار استان همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های عضو کارگروه تنظیم بازار با برنامه ریزی مشخص و عملی نسبت به تنظیم بازار استان به ویژه بازار گوشت اقدام کنند.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: شرکت پشتیبانی امور دام استان نیز عرضه گوشت سفید و قرمز در شبکه های توزیع استان را همچنان تا رسیدن بازار این محصول به قیمت تعادلی ادامه دهد.
حیدری تاکید کرد: نظارت بر بازار استان به ویژه بازار گوشت از سوی دستگاه های اجرایی متولی و نظارتی تشدید گردد تا از هر گونه سوء استفاده احتمالی در بازار جلوگیری شود.
این مقام مسوول اظهار داشت: فرمانداران شهرستان های تابعه هرمزگان به منظور پیشگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی با هماهنگی دستگاه های متولی حوزه بازار و همچنین دستگاه های نظارتی، نظارت بر بازار در شهرستان های استان را تشدید کنند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.