علیرضا حسن پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علاوه بر این مسئول واحد متخلف جریمه شده و بر در واحد پلاکارد نصب می شود.
وی گفت: برخی از قصابی ها به بهانه افزایش قیمت دام زنده اقدام به گران کردن گوشت کرده بودند که در جلسه تنظیم بازار هشدارهای لازم به این طیف داده شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار داشت: جهاد کشاورزی ملزم به تهیه دام زنده به اندازه کافی و به قیمت مناسب برای اتحادیه قصابان شد و آنها نیز مکلف به رعایت سقف قیمتی شدند.
حسن پور ادامه داد: نرخ پیش بینی شده برای گوشت گوسفندی درجه یک فاقد چربی و استخوان هر یک کیلوگرم 750 هزار ریال است.
وی گفت: واحد فروش گوشت در یکی از فروشگاه های بزرگ شهر همدان به علت رعایت نکردن قیمت تعیین شده توسط ستاد تنظیم بازار، توسط تعزیرات حکومتی تعطیل شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: عرضه کنندگان مرغ نیز ملزم به رعایت کردن نرخ تعیین شده و عرضه مرغ با برندهای مختلف با یک نرخ هستند.
حسن پور بیان کرد: برخی از فروشندگان به بهانه افزایش نرخ مرغ زنده، چهار هزار ریال به قیمت گوشت مرغ افزوده بودند اما هم اینک مرغ هر کیلوگرم به 124 هزار ریال کاهش یافته است.
وی اضافه کرد: با توجه به تحویل نهادهای دامی، جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت ملزم به پایین آوردن قیمت گوشت مرغ شدند.
حسن پور بیان کرد: یک واحد عرضه مرغ به علت رعایت نکردن موضوع یکسان سازی قیمت مرغ به 79 میلیون ریال جریمه و نصب پلاکارد محکوم شده که این حکم هنوز قطعی نشده است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.