به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی روز یکشنبه درجمع خبرنگاران در دفتر امام جمعه آمل گفت: جهان امروز خسته از بروز هرج ومرج و شرارت های خصمانه وغیربشری است که رژیم جعلی اسرائیل باعث آن در منطقه آرام خاورمیانه شده است.
وی با بیان اینکه با وجود این کشتارها و اقدام ظالمانه دولت اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین، سکوت مجامع بین المللی جای سوال وتعجب دارد، ادامه داد: درمقابل سکوت معنادار مجامع بین المللی، بسیاری کشورهای عرب منطقه از جمله عربستان سعودی، امارات و کویت ودیگر کشورها، با سکوت محض از وقوع کشتاروجنایت های بی رحمانه علیه افراد بی گناه، متاسفانه هیچ اراده ای از خود در برابر مردم ستم دیده ومسلمان فلسطین ندارند.
امام جمعه آمل با اشاره به اینکه فلسطین امسال، فلسطین سال گذشته نیست گفت: مردم مسلمان این کشور با مقاومت در برابر افتتاح سفارت خانه آمریکا در بیت المقدس، جانفشانی ها و ایثارشان را بار دیگر به جهانیان ثابت کردند.
حجت الاسلام مرتضوی، از روز جهانی قدس به عنوان میدان سرافرازی و حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران یاد کرد و اظهار داشت: روز قدس روز بیداری جهان اسلام در برابر رژیم های مستکبر و زورگو و روز دفاع از مظلومان جهان است و مردم ایران اسلامی نیز در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی در راهپیمایی این روز مشارکت گسترده ای خواهند داشت.
راهپیمایی روزجهانی قدس روز18 خردادماه مصاف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
این مراسم در شهرهای آمل ، لاریجان، امام زاده عبداله و دابودشت از توابع شهرستان آمل برگزار می شود.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.