عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین افزود: امت ولایی و انقلابی قزوین بارد دیگر حماسه ای به یادماندنی خلق خواهند کرد.
وی اظهار کرد: تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام خمینی (ره) باعث زنده نگاه داشتن مسئله فلسطین و رنج ها و آلام آنان در نزد افکار عمومی جهان شد.
زاهدی افزود: روز قدس ترسیم کننده مسیر و چشم انداز مبارزه و منشور مقاومت مردم فلسطین علیه دشمن غاصب صهیونیستی است.
استاندار قزوین گفت: امروز فلسطین به مدد مقاومت اسلامی و همراهی ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان حقانیت خود را اثبات کرده و موجب رسوایی رژیم ددمنش صهیونیستی در نزد افکار عمومی جهان شده است.
وی افزود: با محکوم کردن تمامی طرح های خائنانه رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم فلسطین و با تأسی از اندیشه های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی همراه و هم صدا با همه ملت های مسلمان در راهپیمایی پر شکوه روز جهانی قدس شرکت کرده تا با فریادی رسا و قاطع، حمایت راسخ خود را از ملت مقاوم و مبارز فلسطین اعلام کنیم.
زاهدی گفت: از شهروندان فهیم، آگاه و انقلابی شهر قزوین نیز دعوت می کنیم با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دهند که آرمان مقاومت و آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهیم کرد.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.