به گزارش ایرنا، حجت السلام محمود شربیانی در خطبه های این هفته نماز جمعه عجب شیر با محکوم کردن اقدام رئیس جمهوری آمریکا افزود: قدس شریف پایتخت تاریخی کشور فلسطین است و این اقدام آمریکا، ملت های مسلمان را برای حمایت از فلسطین متحدتر می کند.
وی افزود: ترامپ با این اقدام اهانت آمیز، موجب جریحه‌ دار کردن احساسات مسلمانان جهان شد و مسلمانان با همه وجود برای حمایت از نخستین قبله خود در مقابل تصمیم آمریکا خواهند ایستاد.
امام جمعه عجب شیر با اشاره به این که دولت‌ های مستکبر و متجاوز تنها زبان زور را می فهمند، تصریح کرد: امروز با این اقدام رئیس جمهوری آمریکا خط مقاومت جان تازه ‌ای گرفت و خط باطلی بر خوش خیالی مسیر مذاکره برای صلح با رژیم صهیونیستی بود.
وی تاکید کرد: طرح فتنه انگیز انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس شریف گروه های فلسطینی را متحد و منسجم در برابر رژیم صهیونیستی قرار داد و خط مقاومت جان و روح تازه ای پیدا کرد.
حجت الاسلام شربیانی تصریح کرد: آمریکا در صدد راه اندازی جنگ دیگری در منطقه به نفع رژیم صهیونیستی است اما بداند با وضعیت قدرتمندانه جبهه مقاومت، این جنگ مسلما به نابودی رژیم صهیونیستی و پاک شدن این لکه ننگ منجر خواهد شد.
وی افزود: آمریکا با این کار یک قدم جدی و تازه ای برای نابودی غده سرطانی از صفحه روزگار برداشت و کمک بزرگی برای وحدت جهان اسلام کرد.
خرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.