به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران کنگانی با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: ملت بزرگ ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل کاخ های ظلم و استکبار را لرزاندند.
وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی همواره یاور مظلومان و دشمن ظالمان بوده حمایت از انتفاضه بر مبنای یک باور دینی است یادآورشد: امروز تداوم انتفاضه راه نجات ملت فلسطین و آزادی قدس شریف است.
خطیب جمعه کنگان تصریح کرد: امسال راهپیمایی روز قدس درحالی برگزار شد که به فرمان فرماندهی کل قوا ، دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشت محکمی به دهان فرزند ناخلف استکبار یعنی داعش زده اند بگونه ای که صدای سیلی را اربابان تکفیری ها یعنی آمریکا ، اسرائیل کودک کش و رژیم منحوس آل سعود و آل خلیفه شنیدند.
محمودی افزود: امروز رژیم جعلی صهیونیست و آل خبیث سعودی فهمیده اند اگر کوچکترین غلطی بکنند و فرماندهی کل قوا اجازه بدهند چیزی جز تل خاکی از آنها باقی نخواهد ماند.
وی با تبیین دیگر پیام های شلیک موشک به دیرالزور و مقر فرماندهان داعش گفت: آمریکای جنایتکار نیز فهمیده است اگر جمهوری اسلامی اراده کند می تواند منافع آمریکایی ها را نابود کند.
امام جمعه کنگان اظهارداشت:یکی دیگر از پیام های شلیک این موشک ها ، صلح و دوستی برای مردم منطقه بوده که شما حامی قدرتمندی مثل ایران اسلامی دارید و نیازی به چشم امید بستن به بیگانگان ندارید.
محمودی در بخش دیگر با اشاره به سالروز سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب در حادثه 6 تیرماه گفت: خدا را شاکریم که این ذخیره الهی را برای امت اسلام حفظ کرد تا در بحران های مختلف کشتی انقلاب را ناخدایی کند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی و شهدای 7 تیر و گرامیداشت هفته قوه قضائیه و با بیان اینکه امروز نیز عده ای می خواهند یاران رهبری را تضعیف کنند به اهمیت و جایگاه دستگاه قضایی اشاره و گفت: امنیت امروز ما مدیون دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی و در راس آنها قوه قضائیه است و باید همه قوا برای خدمت به مردم با هم همدل باشند.
لازم به یادآوری است نمازگزاران کنگانی پس از اقامه نماز با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از انتفاضه فلسطین ، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را محکوم کردند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان ' روز جهانی قدس' نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7208/ 6045** خبرنگار : ابوذر حسین پور ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.