به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه امروز در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس در بجنورد اظهار کرد: رژیم صهیونیستی قدرت طلب ترین تفکر را در جهان دارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه نمی توان بدون حکومت اسلامی تو دهن دشمن زد، گفت: ملتی که متکی بر حکومت باشد از حکومت قدرت می گیرد و شکست نمی پذیرد.
وی افزود: امام خمینی (ره) در انقلاب اهداف آرمانی و اصولی را دنبال می کردند و همه آن ها با اتکا به حکومت و نظام اسلامی دست یافتنی است.
وی خاطرنشان کرد: اگر حکومت نداشته باشیم نمی توانیم عزت سیاسی داشته باشیم و راه نو به مظلومان بشناسانیم.
وی با اشاره به سخنان و تاکید امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اسراییل غده سرطانی است که باید از بین برود افزود: آن زمان برخی ها این حرف را نفهمیدند و امروز هم این فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی را نمی فهمند.
وی گفت: چطور ولایت علی را بپذیریم و ببینیم مردم فلسطین در چنگال ددمنشان رژیم صهیونیستی باشد یا
چطور ظلم آل سعود خبیث را ببینیم و کشتار مردم بیگناه یمن را ببینیم و بی تفاوت باشیم.
سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در بجنورد اظهار کرد: اگر می خواهیم مسلمان زندگی کنیم باید حکومت داشته باشیم و بر حکومت اسلامی بمانیم.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.