به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر بر لزوم آشنایی بیشتر با زندگینامه، وصیت نامه و کلام نورانی امام راحل تاکید کرد و افزود: امام راحل سمبل ابر ایمان تاریخ بود و از این رو ابر قدرت بود.
وی با تسلیت فرا رسیدن 14 خرداد سالگرد درگذشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: قدرت امام(ره) چون برگرفته از ایمان بود، به قدرت های پوشالی جهان گفت آنها هیچ غلطی نمی توانند کنند و آمربکا شیطان بزرگ است.
وی با بیان اینکه امام راحل در مقابل نظام سرمایه داری، کمونیست و صهیونیست، این انقلاب را به سر منزل مقصود رساند، بیان کرد: امام راحل در مقابل 2 شیطان بزرگ درونی و بیرونی همچون آمریکا ایستاد و سند ایستادگی ایشان از سال 42 ثبت شد.
حجت الاسلام برقراری قیام 15 خرداد را سند ایستادگی امام راحل عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب شاگرد برومند امام(ره) است که امروز باید رهبری ایشان را خوب بشناسیم و پیرو رهنمودهای معظم له باشیم.
وی با تاکید بر اینکه انقلاب امام راحل که ناشی از امواج و عمل نورانی وی بود، جهانی خواهد شد، افزود: رهبر معظم انقلاب امروز پرچمدار این انقلاب است و در عرصه های مختلفی همچون فتنه سال 88 و توافق برجام بسیار خوب ورود پیدا کردند.
خطیب جمعه ملایر با اشاره به خروج آمریکا از برجام و بدعهدی آنان در این توافق بین المللی، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که در این توافق آمریکا قابل اطمینان نیست و در شرایط کنونی با خروج آمریکا از برجام، طرف های اروپایی باید پای عهد و پیمان خود بایستند.
حجت الاسلام برقراری به شلیک اخیر 57 موشک حماس به مواضع رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی اطمینان خاطر داشت که با آمدن ترامپ و انتقال سفارت آمریکا به قدس، این منطقه امنیت دارد؛ اما با این حمله حماس فهمید برداشت آنها توهمی بیش نبوده است.
وی با بیان اینکه شلیک موشک های حماس رژیم صهیونیستی را نادم و پشیمان و نقشه های آنان را نقش بر آب کرد، ادامه داد: با این اقدام آنها فهمیدند که قدس جای فلسطینیان است و مردم غزه و حماس به دنبال مقاومت هستند.
حجت الاسلام برقراری همچنین به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با دانشجویان و برگزاری ضیافت افطاری اشاره و بیان کرد: دانشجویان مومن و انقلابی به صراحت، هر نقد و انتقادی را در محضر ایشان بدون ترس و واهمه عنوان و در مقابل معظم له با اهدای قرآن کریم و افطاری از نقد آنان استقبال کردند.
وی تاکید کرد: مسئولان نظام نیز باید این مرام رهبر معظم انقلاب که مرام دینی، اسلامی و انقلابی است را سرلوحه خود قرار دهند و از هرگونه نقد و انتقاد ترس و واهمه نداشته باشند.
حجت االاسلام برقراری همچنین خواستار کمک به فقرا و ایتام در ایام مبارک ماه رمضان شد و خطاب به نمازگزاران تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن شب های قدر، هرگونه موانع را بین خود و خدای خویش از میان برداریم و در این شب های سرنوشت ساز با پاکسازی درون، از فضیلت های پربرکت این ماه بهره مند شویم.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.