به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) با اشاره به همزمانی سالروز ارتحال امام و قیام تاریخی 15خرداد با لیالی معظم قدر و شهادت مظلومانه حضرت علی (ع) اظهار کرد: این 2 مناسبت با حضور احاد مردم عزیز و دوستدار امام امت در مساجد و مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.
به گفته وی آئین بیست و نهمین سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) از ساعت 18 تا 20.30 در مصلی نماز جمعه اهواز برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به شخصیت استثنایی و ویژه امام خمینی(ره) و نقش امام عزیز و روشن ضمیر در بیداری امت اسلامی اظهار کرد: با گذشت 29سال از عروج ملکوتی امام ، ولی راه و هدف آن یار سفر کرده در جامعه ماه زنده است.

*برگزاری روزجهانی قدس در 107نقطه شهری و روستای خوزستان
حجت الاسلام سپهر در ادامه با اشاره به اهمیت روز قدس در هفته آخر ماه مبارک رمضان(جمعه آینده) بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در 107شهر و روستای خوزستان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه هرسال بر عظمت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس افزوده می شود افزود: حضور ما در راهپیمایی روز قدس در حالی که مردم فلسطین زیر شدیدترین حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند یک تکلیف شرعی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه امسال سی و نهمین راهپیمایی روز قدس پس از فرمان امام خمینی(ره) در رمضان سال 1358 می باشد افزود: صهیونیست ها و حامیان این رژیم خون آشام تلاش های زیادی کرده و می کنند تا قدس و ملت فلسطین فراموش شود ولی به برکت روز قدس همه نقشه های آنان نقش برآب می شود و خون تازه ای در رگ های مردم مظلوم فلسطین برای ادامه مبارزه با اشغالگران تزریق می شود.
حجت الاسلام سپهر ، روز جهانی قدس را یادگار امام راحل و از برکات انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: حضور یک پارچه و یک دل ما در این راهپیمایی عظیم ، حیات نامشروع رژیم صهیونیستی را متزلزل کرده و به چالش می کشد.
به گزارش ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه آینده 18خرداد که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خواهد بود از ساعت 11 از مقابل مسجد جزایری واقع در خیابان امام خمینی(ره) تا مصلی نماز جمعه این شهر برگزار خواهد شد.
6065/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.