به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران، ،وی با تاکید بر اینکه منشا انقلاب ما دینی بود و مردم از سرگرسنگی قیام نکردندخاطر نشان کرد : قیام مردم ما برمحور اندیشه قرآن بود و مردم احساس کردن دینشان در خطر و اعتقاداتشان پایمال شده است .

او در ادامه با بیان اینکه انقلاب های جهان طبقه خاصی اقدام به مقابله و انقلاب میکردند گفت : انقلاب در این کشورها مختص طبقه خاصی بود به طور مثال در انقلاب شوروی سابق طبقه کارگر وکشاورز اقدام وانقلاب ودر فرانسه یک‌عده روشنفکر بخاطر عدالت قیام کردند که انقلابشان تک بعدی بود.

بخشدار دابودشت با تاکید بر نقش و زعامت امام راحل در جهت دهی و پیروزی رساندن این انقلاب با شکوه گفت : اقتدار امروز کشور ونقش مان در معادلات سیاسی و اقتصادی جهان را مدیون خون شهدا و اندیشه های امام خمینی و رهبری رهبر معظم انقلاب هستیم .
ساعی همچنین با اشاره به اینکه مردم ایران در هیچ کجای تاریخ تن به خفت وخواری ندادند افزود : بعد از انقلاب اسلامی دشمنان سعی کردند با جنگ تحمیلی هشت ساله وترور شخصیت ها وهزاران دشمنی انقلاب و مردم را از پای در بیاورند اما مردم ما همچنان پشتیبان ولایت فقیه بوده وهستند .

این مقام مسئول  ششم بهمن سال شصت را نماد از خودگذشتگی وایثار ونماد تعهد نسبت به آمارهای انقلاب اسلامی خواند و افزود : دشمنان با تصورباطلی خواستند با تصرف آمل به شهرهای دیگر دسترسی یابند اما مقاومت مردم آمل و جانفشانی ها وخون شهدا نگذاشت آنها به هدف برسند و اینچنین شد که از آمل و مقاومت این مردم شریف در مقابل دشمنان در وصیت نامه امام راحل نام برده شد .

بخشدار دابودشت در بخش دیگری ازسخنانش  با بیان اینکه تفرقه ریشه زوال وفروپاشی است وسرانجامی جز شکست نخواهد داشت تاکید کرد: در هر کشوری مسائلی ومشکلات اقتصادی وجود دارد که باید با همدلی وتلاش تسهیل شود وحل مشکلات مردم در اولویت ها باشد تا دشمنان نتوانند به بهانه پشتبانی از مردم دایه مهربان تر از مادر برای ملت ما باشند .

ساعی  با بیان اینکه مردم نشان دادند که در گفتار، رفتار و عمل پشتیبان انقلاب اسلامی هستند خاطر نشان کرد : این مردم بودن که درپناه قرآن در برابر این هجمه ها ایستادگی کردند وبا هشت سال دفاع مقدس ، مقابله با توطئه های داخلی وتحریم ها و هزاران هزار دشمنی استکبار جهانی نشان دادند مدافع انقلابند .وی در صحبت های پایانی خود گفت : مسأله بیمه کشاورزان جهت تسهیل شرایط اقتصادی در دوران کهولت و بازنشستگی ومساله زباله وتمیزی روستاها باید در اولویت ها باشد واز دهیاران خواست درمورد مسأله زباله بیشتر فرهنگ سازی شود .

وی در پایان از حمایت نماینده پرتلاش آمل وامام جمعه دابودشت ودشت سر وفرماندار آزاده و پرتلاش ودهیاران وشوراهای اسلامی بخش تقدیر و تشکر ویژه کرد .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 850462
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.