به گزارش ایرنا، آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی روز یکشنبه در گردهمایی بسیجیان کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج گفت:تفکر و ماهیت بسیج به هیچ وجه قابل ویران شدن نیست و امروزه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی به شدت از این تفکر ناب هراس دارند.
وی تصریح کرد: بسیج روزگاری در قامت یک نهال نوپا به دست امام راحل (ره) در این سرزمین الهی کاشته شد و امروز تبدیل به شجره تنومندی به رهبری مقام معظم رهبری شده و در اوج شکوفایی و عزت خودنمایی می کند.
نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری سرنگونی گروه های تکفیری و تروریستی داعش به دست نیروهای مقاومت وحزب الله و با محوریت جمهوری اسلامی و سردار سرافراز قاسم سلیمانی را یادآور شد و این پیروزی و مقاومت را مصداق عینی از نمود تفکر بسیجی دانست.
آیت الله ملک حسینی ادامه داد: زمان شناسی، هوشیاری و دشمن شناسی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان هدایت کننده نیروهای مقاومت علیه این گروه خبیث و خطرناک را نباید فراموش کرد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: شناسایی و غلبه بر این گروه تکفیری و تروریستی که با نام دین، اسلام و قرآن به دشمنی با مسلمانان و دین خدا به پا خواسته بودند جز با تفکر بسیجی و ولایت پذیری امکان پذیر نبود.
وی ابراز داشت که بسیج و بسیجیان امروزه باید به این انقلاب ، نظام و رهبر فرزانه و مقتدای خود افتخار کنند که توانست با هوشیاری هم دشمن را و هم خانه و هم حومه وحریم خانه یعنی پشت صحنه ها و پشتیبانان واقعی داعش را به خوبی بشناسد.
آیت الله ملک حسینی ولایتپذیری و زمان شناسی را از ویژگی ها و خصلت های بسیج و بسیجیان دانست و گفت: راه برون رفت از بسیاری از مشکلات و ناهنجاریهای اجتماعی و فرهنگی را باید در تفکر بسیج جست و جو کرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: بسیج یک تفکر ناب، فراگیر و جهان شمولی است که درخشندگی آن روز به روز در حال گسترش است.
سردار یدالله بوعلی افزود: ماموریت و رسالت بسیج محدود و محصور به زمان خاصی نیست و در هر عرصه ای که احساس تکلیف و مسئولیت کند وارد میدان می شود.
بیش از 70 درصد جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد عضو بسیج هستند.
این استان در زمان هشت سال دفاع مقدس به نسبت جمعیت بیشترین حضور را در جبهه های نبرد داشت.
کهگیلویه وبویراحمد یکهزار و 880 شهید، 9 هزار جانباز و 317 آزاده سرافراز را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار: مسعود علیزاده
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.