به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفان افزود: امروز رهبر معظم انقلاب خود پرچمدار اصلصی مبارزه با منافقان و مبارزه با استکبار جهانی هستند و در این میدان جلوتر از همه حرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: متاسفانه خیلی ‌ها به این بهانه که ما نباید از رهبری جلوتر حرکت کنیم، خود را از سنگرهای مبارزه علیه جبهه استکبار و منافقان عقب کشیده‌اند، در حالی که در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان جلوتر از امام راحل حرکت می‌کردند.
امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه برخی ‌ها با صداقت، شور و نشاط به میدان مبارزه می‌آیند اما نتیجه ملموسی نمی‌گیرند و پس از مدتی از مسیر خارج می‌شوند، اضافه کرد: اگر کارها و برنامه ‌ها را با نقشه ‌های انسانی ریل‌گذاری کنیم، کارها نتایج ملموسی نخواهند داشت اما اگر با نقشه الهی و دینی برنامه ‌ریزی و ریل ‌گذاری کنیم، مطالبه های رهبری از ما محقق خواهند شد.
به گفته نماینده ولی فقیه در استان قزوین، اگر بصیرت در جامعه ارتقا پیدا کرده و همگان قرآن و اهل بیت (ع) را معیار کارها قرار دهند، هماهنگی و هم‌افزایی در جامعه اسلامی به اوج خواهد رسید.
حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین جواد محرابی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفان کشور روز شنبه برای شرکت و سخنرانی در راهپیمایی ضداستکباری یوم الله 13 آبان به قزوین سفر کرده است.
8054/ 3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.