مراسم ویژه گرامیداشت حمایت از انتفاضه ملت فلسطین در کویت برگزار شد .

به گزارش جماران؛ در این مراسم که با حضور «علیرضا عنایتی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت، شخصیت های سیاسی کویت و جمعی از فعالان حامی مقاومت و از سوی جمعیت فرهنگی اجتماعی کویت برگزار شد، کارشناسان بر اهمیت سیاست ادامه حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند .
شیخ حسین المعتوق از روحانیون برجسته کویت در این نشست گفت: ادامه مقاومت و حق طلبی ملت فلسطین مهمترین راه برای مبارزه با رژیم صهیونیستی است.
وی افزود : حمایت هایی که اکنون به صورت علنی از سوی رژیم صهیونیستی انجام می شود نیازمند همبستگی هرچه بیشتر برای مقابله با مشکلات موجود است .
عبدالله الموسوی پژوهشگر کویتی امور فلسطین نیز پرونده فلسطین را بزرگترین و محوری ترین موضوع مورد اهتمام دنیای اسلام دانست وگفت: امروز هر انسان آزاده و شریفی به موضوع فلسطین اهتمام می ورزدچرا که شرایط مظلومانه ای که فلسطینی ها دارند، مورد حمایت وجدان های بیدار است . 
الموسوی گفت: در سال جاری میلادی شاهد گرامیداشت سالروز حوادث گسترده ای همچون سالگرد اشغال شهر قدس از سوی صهیونیست ها خواهیم بود که حمایت از پرونده فلسطین را به امری مهم تبدیل کرده است. امروز آرمان فلسطینیان برای تمامی آزادگان جهان یک پرونده مهم و استراتژیک تلقی می شود . 
این فعال کویتی گفت: تمامی شخصیت ها و انسان هایی که با شرایط بغرنج دست و پنجه نرم کرده اند محنت و رنج فلسطینان را درک و از آنها حمایت می کنند.پرونده فلسطین باید به نخستین و مهمترین هدف جهان اسلام تبدیل شود. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.