از ۲۹ دی ماه و تا ۲۰ اسفند ماه سال گذشته بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردید که از این تعداد ۱۱۵ اثر به مرحله نهایی راه یافت.

به ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ، محمد محبوب معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری در گفتگویی با اعلام خبر برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی ایرانی آوا و نوا گفت: با تشکیل کارگروه موسیقی در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری با حضور کارشناسان و اساتید این رشته  ،جشنواره موسیقی ایرانی آوا و نوا در ۱۱ رشته مختلف و دو رده سنی نوجوان و جوان برگزار شد .

وی اظهار داشت: از ۲۹ دی ماه و تا ۲۰ اسفند ماه سال گذشته بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردید که از این تعداد ۱۱۵ اثر به مرحله نهایی راه یافت.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری هدف از برگزاری این جشنواره را استعداد یابی و پشتیبانی شهرداری ساری از نهادهای ذیربط در زمینه موسیقی دانست و با اشاره به برنامه های متعدد شهرداری مرکز استان در حوزه فرهنگ و هنرادامه داد: برگزاری جشنواره آوا و نوا ادای دین به موسیقی استان مازندران است.

محبوب با اشاره به اولین جشنواره بازی کودک شهر رویایی در بوستان ملل گفت:این جشنواره با همکاری کارگروه آموزش شهروندی و کودک حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری برگزارشد.

وی عنوان کرد: در این جشنواره کودکان جمله " من دوست دارم شهرم...." را دربرگه های نقاشی خود با مضمون شهر رویایی تکمیل نمودند و در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا گردید.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.