به گزارش ایرنا، اروجعلی محمدی چهارشنبه شب در جمع هواداران روحانی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) هشترود افزود: درحال حاضر 5 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در کشور داریم که میراث دولت احمدی نژاد است و بیش از 3 هزار میلیارد تومان نیز در دست ایرانیان خارج از کشور است که باید در کشور سرمایه گذاری می شد.
وی گفت: خانواده های امام راحل، شهیدان بهشتی، رجایی، قدوسی، طباطبایی، باکری و منتظری و همچنین شخیت های سیاسی سرشناس از روحانی اعلام حمایت کرده اند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین با انتقاد از نامزدهایی که حرف از دادن یارانه 250 هزار تومانی می زنند، گفت: این افراد باید محاکمه شوند چون این افراد با آینده مملکت بازی می کنند.
محمدی گفت: عده ای بنا دارند کاری کنند که روحانی از یادها برود اما مردم باید هوشیار باشند و در این مرحله حساس، احساس تکلیف کرده و روز جمعه آینده با رای دادن به روحانی، تندرو ها را در کشور متوقف کنند.
وی ادامه داد : در دوره قبلی 18 میلیون به روحانی رای دادیم که این رقم امسال به 25 میلیون خواهد رسید و اگر به روحانی رای دهیم، کشور از وضعیت فعلی خارج و بهتر از کشورهای همسایه خواهد شد.
محمدی گفت: مملکت در حال کهنه شدن است؛ تولید ناخالص ما در زمان دولت اصلاحات 27.5 و در زمان هاشمی 24.5 درصد بود اما در زمان احمدی نژاد به 8.5 درصد افتاد.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**تنظیم:عیسی عطاپور**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3077/7486/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.