به گزارش ایرنا، رسول زرگرپور شامگاه شنبه در مرام افتتاح باغ بانوان شهر درچه با اشاره به نقش شهرداری ها به عنوان حکومت های محلی شهرها گفت: شهرداری ها نیز زیر نظر منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهرها اداره می شوند و به عنوان نمادهای مردمسالاری دینی محسوب می شوند.
وی در ادامه به اقدام ها و خدمات دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: به رغم همه محدویت ها و مشکلات و کمبود منابع مالی، در این دولت 12 هزار و 700 پروژه به بهره برداری رسید.
استاندار اصفهان با بیان اینکه بخش خصوصی با سرمایه گذاری در بخش مختلف برای اجرای طرح ها و ارائه خدمات به یاری مسئولان استان شتافت، افزود: طی سه سال و نیم گذشته با مشارکت بخش خصوصی و خیران در 107 شهر استان طرح های خوبی اجرا شد.
وی با بیان اینکه به رغم محدویت های اقتصادی کشور شاهد سرمایه گذاری وسیعی توسط دولت تدبیر و امید در استان اصفهان هستیم، ادامه داد: حجم اعتباری این تعداد پروژه بیش از 105 هزار میلیارد ریال است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه ما اعتقاد داریم شان و جایگاه مردم استان اصفهان بیش از این است، اضافه کرد: دولت یازدهم در این دوره خدمات قابل توجهی به مردم استان اصفهان ارائه داده است .
استاندار اصفهان در ادامه سخنان خود پاسخگوئی به مطالبات شهروندان را مهمترین وظیفه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستاها دانست و گفت: بهره برداری از باغ بانوان شهر درچه نمونه ای بارز و آشکار از پاسخگوئی شهرداری و شورای اسلامی این شهر به مطالبات مردم شهر درچه است.
وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت 50 هزار نفری مردم شهر درچه را بانوان و دختران تشکیل می دهند اظهارکرد: ما وظیفه داریم فضای مناسب اسلامی و سالم که در شان بانوان کشور و استان باشد را برای پر کردن اوقات فراعت و تفریح این قشر از جامعه فراهم کنیم .
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه دومین باغ بانوان شهر درچه با فضای بسیار طبیعی با هزینه بیش از 30 میلیارد ریال برای استفاده بانوان آماده بهره برداری است، تصریح کرد: احداث باغ بانوان شهر درچه به مساحت 14 هزار متر به عنوان یک حرکت ارزش مند توسط شهرداری وشورای شهر درچه محسوب می شود .
زرگرپور، تعداد باغ های بانوان در دست احداث برای بانوان در استان اصفهان را
40 قطعه اعلام کرد و افزود: از این تعداد تاکنون 27 قطعه باغ ویژه بانوان استان اصفهان به بهره برداری رسیده است.
وی تصریح کردد: بهره برداری این تعداد باغ بانوان هنوز در شان و جایگاه بانوان استان نیست و باید چند برابر افزایش پیدا کند .
شهردار شهر درچه نیز در این مراسم با بیان اینکه نشاط و شادابی بانوان کمکی زیادی به استحکام خانواده و تربیت فرزندان و انجام وظیفه مادران می کند، گفت: مجموعه باغ بانوان شهر درچه از سال 93در 14هزار متر با هزینه بالغ بر 30 میلیارد ریال با آزادسازی و خرید زمین احداث شد.
' علی اکبر محمدی ' با بیان اینکه باغ بانوان درچه از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار است، گفت: در این مجموعه امکانات متنوعی از جمله زمین فوتبال و والیبال، پیست دوچرخه سورای، ماسه بادی برای کودکان و بانوان و بخش های رفاهی ،خدماتی و تفریحی، زمین بازی برای کودکان، بازراچه ستنی، بخش آموزش و تولید گل و گیاه و نمازخانه پیش بینی و در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه در طراحی باغ بانوان شهر درچه از باغ فین کاشان الگو برداری شده است، تصریح گفت: طی چهار سال گذشته و در دوره چهارم شورای اسلامی شهر درچه، دو قطعه باغ بانوان در این شهر به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: اعتقاد داریم احداث باغ بانوان از جمله نیازهای ضروری و مهم این قشر از جامعه است.
دومین باغ بانوان شهر درچه عصر شنبه با حضور استاندار و مسئولان این شهر افتتاح شد.
برای این باغ که در مساحت 14 هزار مترمربع احداث شده، حدود 30 میلیارد ریال هزینه شده است.
7145/ 2093 ** خبرنگار: محمدرضا ابطحی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.