به گزارش ایرنا، پرویز درویش روز چهارشنبه در نشست با کارکنان آزمایشگاه های همکار استاندارد استان بوشهر افزود: از این شمار 823 مورد بازدیدها از وسایل بازی و تفریحی استان بوشهر انجام گرفته است.
وی ادامه داد: هفت میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز زمین های بازی اختصاص داده شد که سهم بوشهر از این میزان، مبلغ مناسب و قابل ملاحظه ای بود.
درویش یادآور شد: هم اکنون به ازای هر یک از کارکنان ادارات استاندارد، 15 نیرو به شکل غیر مستقیم در شرکت های همکار استاندارد فعالیت می کند که این امر نوید دهنده افزایش خدمات برای جامعه هدف است.
مدیر کل استاندارد استان بوشهر گفت: هم اکنون 58 آزمایشگاه همکار استاندارد با سرمایه گذاری 1200 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در این استان راه اندازی شده است که باعث اشتغال زایی برای 700 نیروی مقطع کارشناسی به بالا شده است.
محمد رحیم بهره مند افزود: رونق اقتصادی یکی از نتایج اعتماد و حمایت از بخش خصوصی و راه اندازی آزمایشگاه های همکار استاندارد است که سبب شده امروز بیش از 95 درصد کالاهای تولیدی، صادراتی و وارداتی در خود استان مورد ارزیابی قرار گیرند.
وی یکی از مشکلات بازرگانان وارد کننده را زمان طولانی جواب دهی دستگاه های اجرایی همچون گمرک و استاندارد برشمرد و گفت: تدابیری اندیشیده شده تا این زمان به حداقل ممکن رسیده و نمونه برداری ها در اسرع وقت بررسی شود.
محمد رحیم بهره مند با اشاره به لزوم ساماندهی وضعیت عرضه خرما در بازار بیان : عرضه خرمای غیر استاندارد باعث مشکلات زیادی در این بخش شده است که حل آن مستلزم توجه ویژه به این بخش است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.